Veelgestelde vragen

Bestellen

Bestellen

Vragen over het bestelproces? Bekijk hier alle antwoorden!

Bestellen FAQ

Verzending & afhalen

Verzending & afhalen

Vragen over de verzending of over het afhalen? Hier vind je alle antwoorden.

Bezorging FAQ

Retourneren

Retourneren

Wil je een product retourneren? Bekijk hier alle informatie.

Retourneren FAQ

Welk type 3M sticker heb ik nodig?

Dat verschilt per klus; met name de ondergrond is een belangrijke factor daarin, maar ook de locatie (binnen of buiten). Bekijk ons blog artikel over de verschillende typen 3M stickers, inclusief handige keuzehulp!

3M keuzehulp

Hoe kan ik het beste de oude 3M sticker verwijderen?

Om de nieuwe 3M sticker goed te laten hechten is het van belang dat de oude sticker zorgvuldig en volledig verwijderd is. In ons blog artikel “3M sticker verwijderen” lees je alles over het goed verwijderen van de oude sticker.

3M sticker verwijderen

Hoe kan ik de nieuwe 3M sticker het beste vastplakken?

Om ervoor te zorgen dat je nieuwe 3M sticker goed vast blijft te zitten moet je een paar stappen zorgvuldig doorlopen. In ons blogartikel “3M sticker plakken – De complete handleiding” lees je daar alles over.

3M sticker plakken
Klachten?

Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij je zo spoedig mogelijk jouw klacht aan ons kenbaar te maken. Je ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een reactie op jouw klacht.

Contactformulier
Je kunt jouw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:

Neem eerst contact met op onze klantenservice. De medewerkers van onze klantenservice zullen jouw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.

Contact met klantenservice

 

Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur jouw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail t.a.v. backoffice. Wij zullen jouw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, een andere oplossing proberen te bieden.

Als jouw klacht ook nu niet naar tevredenheid is opgelost kun je jouw klacht voorleggen aan de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via hun website.

Mochten wij er in onderling overleg echt niet uitkomen, dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit is in onze historie nog nooit voorgekomen, maar voor de volledigheid vermelden wij deze mogelijk toch. Kijk voor meer informatie op www.sgc.nl. De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend.