Retourneren

Bestellen

Bestellen

Vragen over het bestelproces? Bekijk hier alle antwoorden!

Bestellen FAQ

Verzending & afhalen

Verzending & afhalen

Vragen over de verzending of over het afhalen? Hier vind je alle antwoorden.

Verzending FAQ

Contact

Contact

Heb je vragen over onze producten, de betaling, verzending of retournering? Kijk dan eerst bij de FAQ. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Contact

Ik heb een verkeerd artikel besteld

Ondanks de uitgebreide uitleg en specificaties, kan het voorkomen dat je onverhoopt een verkeerd artikel hebt besteld. Je kunt onze retour procedure hanteren.

Retourformulier

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen of de zending is niet compleet

Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd artikel geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden bij de klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

Klantenservice

Ik heb een defect artikel ontvangen

Als u een defect artikel heeft ontvangen, kunt u onze retourprocedure hanteren.

Retourformulier

Retrourformulier

    Retouradres

    Plakshop.nl
    Carbasiusstraat 28
    1447PH PURMEREND

    Retourneren

    Wij doen er alles aan om jouw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht je toch af willen zien van uw aankoop, dan kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde afkoelingsperiode. Deze periode gaat in op de dag nadat het pakket door of namens jou in ontvangst is genomen. Voor een retour zending moet je onze retourprocedure hanteren.

    Producten mogen alleen bekeken worden en niet in gebruik genomen zijn. Ook is het belangrijk dat wat je terug stuurt zo terug gestuurd wordt zoals wij het hebben verzonden. Verpakkingen mogen niet beschadigt zijn en producten mogen niet gebruikt zijn.

    Je moet het zo zien dat je de producten zo behandeld zoals je jet in een fysieke winkel ook doet. Daar kun je ook niet eerst alles vastplakken, uitproberen en weer terug sturen.

    Alles wat terug komt moeten wij zonder probleem en kosten zo weer kunnen verkopen. Beschadig je de verpakkingen of  plak je het product vast, dan kunnen wij het niet meer verkopen en vervalt de afkoelingsperiode.

    Retour procedure

    Voor een retour zending moet je de volgende procedure hanteren:

    • Meld binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling de retournering aan via het retourformulier aan de linkerzijde van deze pagina.
    • Vul hier duidelijk het order nummer in en eventueel de klacht waarom je de aankoop terug wil sturen.
    • De bestelling dient zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na het toekennen van de retour terug gestuurd te worden.
    • De verpakking is belangrijk. Deze dienen daarom met zorg te worden behandeld. Kijk voor meer informatie bij de praktijkvoorbeelden.
    • Indien een verpakking toch beschadigd is, kan plakshop.nl ervoor kiezen het product deels te vergoeden.
    • Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de originele verpakking.
    • Verpak de retour artikelen in een omdoos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
    • De retour zending dient binnen 14 dagen voldoende gefrankeerd naar ons te worden verstuurd in de zelfde verpakking zoals wij die hebben verzonden.
    • Doe bij de retour zending altijd een kopie van het aankoopbewijs ( factuur ).
    • De consument draagt het risico voor een retour zending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzend bewijs te bewaren, zodat je een eventuele vermissing kunt claimen bij jouw vervoerder.
    • Een terugstorting wordt zo spoedig mogelijk uitgevoerd, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding verwerkt.
    • Als de volledige bestelling wordt geretourneerd crediteren wij de originele factuur (uitzonderingen zijn transactiekosten of rembours kosten)
    • Alleen de retour kosten zijn voor rekening van de consument.

    Uitgesloten van retour

    • Aangebroken verpakkingen.
    • Producten die in gebruik genomen zijn.
    • Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd.
    • Artikelen anders gekocht dan via de webwinkel.

    Plakshop.nl behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren wanneer de verpakking van het product beschadigd is.